[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] linux v avtu

Pero pero13667 at yahoo.com
Sun Aug 18 16:03:33 CEST 2002

ce gre za at plato pol ni problema.
5 v dobis s stikalnim regulatorjem.
za 12v isto.
-5 in -12 pa dobis z invertorjem(simpl vezje z
tuljavco)

To po predpostavki da je avto prizgan(drugace je aku
itak takoj prazen). Pri ugasnjenem bi rabu se ali
step-up za 12V.

Drugace mora bit pa edino 5V res tocnih. 12V lahko
precej niha(tut 10V normlno se dela).
Jaz sem imel v avtu cdrom priklicen preko 7805 in 7812
pa nisem nikol mel problemov.

lp,
Pero