[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] linux v avtu

Pero pero13667 at yahoo.com
Mon Aug 19 09:27:37 CEST 2002

Jaz v kratkem namaravam nabavit VIA eden plato z
566MHz procesorjem. Ma full majhno porabo, pa se nc se
ne greje. Velika je vsega 17x17 in ima vse onboard.
Kot nalasc za v avto.

Kolk casa aku zdrzi, je pa cist odvisen od avta. V
kakem dizlu 140Ah ni problema, pri kakem malem
bencinarju z 48Ah se pa hitro pozna.

Clean shutdown niti ne rabis. Vse particije mountas
readonly pa je :) . Sploh pa v avtu ne rabi vseh
servisov kot za server al pa za desktop, se pravi,
lahko shutdown traja samo nekaj sekund.

lp,
Pero