[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Oct 5 01:49:19 CEST 2001

On Thursday 04 October 2001 08:54, Andraz Hvalica wrote:

> Osebno se bolj navdusujem nad 150-190kg "bloki" zlitine, pa tudi kot
> kolesarju so mi avtomobili neprijetna zadeva. Precej ljudi jamra nad
> motoristi, vecinoma to jamrajo vozniki avtomobilov; pa ne vem za kaj, za

Moram priznati, da se nisem videl motorista, ki bi po pameti vozil... :) Pa
tudi soferjev ne prav dosti... V bistvu tudi kolesarjev ne... Pa tudi pescev
ne... V bistvu je hec, da ni nekega pravila cesa je vec in kdo dela vecjo
zmedo... Po mojem se zadeva kar malo porazdeli na bolj ali manj enake dele...
Pescev je malo morje, ki jih zbijejo ko so preckali cesto pri rdeci luci,
prav tako kolesarjev... Motoristov... etc, etc...

Se mi zdi, da se niti nima smisla prepirat... Ja, skodljivih plinov najvec
prizvedejo avtomobilo... but this is bound to change...

> razliko od avtomobilistov me motoristi se nikoli niso ogrozali, ker imajo
> sami dovolj razlogov, da gledajo, kje peljejo.

Ah, mene pa so... :)

> Zadnjic me je malo naprej od Krke zaradi prehitevanja (pregledna cesta)

Zadnjic... Zadnjic... Zadnjic... Jaz bi tudi lahko nastel kolkrat so me
povozili ko sem bil pes, kolkrat, ko sem bil s kolesom, kolkrat se je znasel
avto pocez sredi ceste in sem se moral vanj zaleteti... Pa kolkrat sem zaradi
pescev moral bremzati ko zmesan... pa kolkrat sem se zaradi kakega
motorista/kolesarja vstrasil ce bom obdrzal cel spegl na avtu...

.. ej brez veze.. To je holy war ;> Tko kot Slack vs. Deb... Leave it...

BAH!

:)

David!