[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Thu Oct 4 14:54:56 CEST 2001

On Thu, Oct 04, 2001 at 08:42:46AM +0200, Jure Koren wrote:

> govoriti o tem da se kak pol ali vec tonski blok plocevine in jekla
> giblje prepocasi. Postavi se v vlogo jeza/krta/veverice/macke/lisice

Osebno se bolj navdusujem nad 150-190kg "bloki" zlitine, pa tudi kot
kolesarju so mi avtomobili neprijetna zadeva. Precej ljudi jamra nad
motoristi, vecinoma to jamrajo vozniki avtomobilov; pa ne vem za kaj, za
razliko od avtomobilistov me motoristi se nikoli niso ogrozali, ker imajo
sami dovolj razlogov, da gledajo, kje peljejo.
Zadnjic me je malo naprej od Krke zaradi prehitevanja (pregledna cesta)
zavestno izsilil oz. zrinil z roba ceste en kreten v kletki (avtu, op.p.).
Vozil je zelo flegma, z levico na oknu in se ni pustil motit ... Sam sem
sel prostovoljno s ceste, ker mi ni bilo do preverjanja izreka o gibalni
kolicini ...

In, ja, ce bi bil takrat v vlogi policista, bi ga sel z uzitkom lovit in,
ne, to _ni_ napuh. :>

> Ja. Pa policiste se vcasih celo da prepricati, Andraza pa ne vem
> ce je mozno :) Danes me je en ustavil ko sem se mu smejal ko sem

Odvisno v kaj bi me rad preprical ;->

--
Andraz Hvalica            __o       |   MICROSOFT - Most Inteligent
                        _ \<,_      |   Customers Realize Our Software