[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Thu Oct 4 15:16:40 CEST 2001

On Thursday 04 October 2001 02:42, Jure Koren wrote:

> giblje prepocasi. Postavi se v vlogo jeza/krta/veverice/macke/lisice
> ali vecjega sesalca, ki so ga take gmote spremenile v licno preprogo
> rdecerjavega odtenka. In zacni ze enkrat mislit, kako se bodo pocutili
> vnuki tvojih otrok, ko se bodo na mednarodni konferenci sprasevali, kaj je

Hm, nekaj mesecev nazaj je bila podobna debata na tejle listi... Pa so temu
rekli 'evolucija'... Clovek se je prilagodil, naj se tudi
jezi/krti/lisice/macke/veverice prilagodijo...

Zanimivo....

> kolesarsko stezo od delavske knjiznice proti WTC ambasadi, tam
> ko je za drevoredom ena ozka cesta). No, zdaj tam stoji policaj in
> vozil avtomagicno ni vec, tako da se lahko po kolesarski celo
> peljes s kolesom :)

Tole je nekaj zelo pohvalnega... ... napaka je pa bila storjena ze v samem
zacetku (in the root) ker so nasi urbanisti/arhitekti tako strasansko
pametni... ... da ne znajo upostevati narascajocega stevila avtomobilov in se
vedno gradijo visoke zgradbe, ki nimajo svojih parkirnih his... Pripeljes se
na sestanek v center mesta in krozis naokrog priblizno pol ure in potem po
moznosti sploh ne mores nikjer parkirat... Pa je situacija popolnoma enaka
kot je bila prej, preden so uvedli te nove ureditve...

A zakaj avto? Zato ker ce naokrog prevazas tri racunalnike, se malo tezje
znajdes na kakem drugem prevoznem sredstvu... ... pa ze dva kolesa so mi
ukradli... :(

David!