[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Oct 4 08:42:46 CEST 2001

On Thu, Oct 04, 2001 at 04:33:40AM +0200, Borut Mrak wrote:
> [...]

Resni krsitelji so tisti, ki si upajo nositi orozje, ki si upajo
smetit vsevprek po ozracju, ki jim ne pripada, ki si drznejo
govoriti o tem da se kak pol ali vec tonski blok plocevine in jekla
giblje prepocasi. Postavi se v vlogo jeza/krta/veverice/macke/lisice
ali vecjega sesalca, ki so ga take gmote spremenile v licno preprogo
rdecerjavega odtenka. In zacni ze enkrat mislit, kako se bodo pocutili
vnuki tvojih otrok, ko se bodo na mednarodni konferenci sprasevali, kaj je
bilo pradedom in njihovim starsem, da so tako lahkomiselno dvigali
kolicine kancerogenih delcev v tleh in ozracju (in morju), da morajo oni
ze od rojstva hoditi na kemoterapijo, da sploh dozivijo puberteto.

Clueless, ha?

> Preprican sem da vsi policaji enako mislijo kot ti. Tudi moje izkusnje
> kazejo, da ti osebki mislijo, da imajo vedno prav. Pa nimajo. Kar tudi
> ti ocitno ves.
> Glede na to, da nisi ne manj ne bolj clovek od povprecnega policaja, bi
> lahko napako, ki jo vidis pri njih, opazil tudi pri sebi.
> Napuh. Prva napaka.

Ja. Pa policiste se vcasih celo da prepricati, Andraza pa ne vem
ce je mozno :) Danes me je en ustavil ko sem se mu smejal ko sem
se mimo peljal s kolesom. Malo me je preiskal pa sem rekel da ne
uzivam drog, da se smejim zato, ker stoji na mestu, kjer je bilo
lansko leto vsak dan priblizno 100 osebnih vozil (veliko vas pozna
kolesarsko stezo od delavske knjiznice proti WTC ambasadi, tam
ko je za drevoredom ena ozka cesta). No, zdaj tam stoji policaj in
vozil avtomagicno ni vec, tako da se lahko po kolesarski celo
peljes s kolesom :)

> We don't care. We don't have to. We're The Phone Company.

Zakon sig :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer