[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Oct 4 09:21:45 CEST 2001

On Thu, Oct 04, 2001 at 09:16:40AM -0400, David Klasinc wrote:
> A zakaj avto? Zato ker ce naokrog prevazas tri racunalnike, se malo tezje

You require miniaturization tech. advance. Ja, saj ni nic narobe z avtom v
katerem so nalozeni trije racunalniki (in David, ceprav je bolj droben :),
ampak vecina ljudi se vozi v praznem avtomobilu, ceprav imajo pesh ali s
skirojem ali s kolesom manj kot pol ure do cilja (zivijo v Ljubljani in
se 20 minut z avtom vozijo v Ljubljano).

> znajdes na kakem drugem prevoznem sredstvu... ... pa ze dva kolesa so mi
> ukradli... :(

Meni pa samo enega :P Policija does nothing.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer