[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Oct 4 04:33:40 CEST 2001

On Wednesday 03 October 2001 21:13, Andraz Hvalica wrote:
> Bi bilo fajn, ... pravzaprav mi je zal, da se namesto vojske ne bi
> dalo lepo v kaki patrulji policijski delat, za spremembo bi bili
> ustavljeni resni krsitelji :>

Preprican sem da vsi policaji enako mislijo kot ti. Tudi moje izkusnje
kazejo, da ti osebki mislijo, da imajo vedno prav. Pa nimajo. Kar tudi
ti ocitno ves.

Glede na to, da nisi ne manj ne bolj clovek od povprecnega policaja, bi
lahko napako, ki jo vidis pri njih, opazil tudi pri sebi.

Napuh. Prva napaka.

Borut
b at aufbix.org