[ LUGOS-BLA ] NextStation

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue May 8 23:04:07 CEST 2001

Borut Mrak wrote:

> On Tuesday 08 May 2001 19:46, Janez Trenz wrote:
> Kako se zadeva razume z NIS me pa niti malo ne zanima...*argh*...let me go
> awaaaaay from the horror.
hehe, ampak, kako bi pa ti poštimal userje po vseh mašinah? LDAP? NDS?
*cough* Active Directory :P če imaš več nextov imaš netinfo, drugo itaq
ne deluje. Že integracija z NIS si ne zasluži imena :\

> In ne mi zdaj tle nekaj kako je netinfo fajn...v praksi je implementacija
> zanic, vsaj tam kjer sem jo jaz videl. Hudo dvomim da je bilo vcasih (Open%,
> Next%) kaj boljse. Mogoce pa je bilo...zaenkrat bi rad samo videl en spodoben
> commandline tool za igranje z NetInfo bazo.
Ja, *STEP ima lep GUI tool, ki ni preživel do Mac OS X Server
nidump/niload suxxx

> Linux lahko odlicno igra afs ali pa nfs server...v cem je problem?
nič, samo napisal sem

Janez