[ LUGOS-BLA ] NextStation

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Tue May 8 19:50:10 CEST 2001

On Tuesday 08 May 2001 19:46, Janez Trenz wrote:
> Si že prebral kako se Netinfo razume z NIS? aja, *STEP podpira samo NFS

NetInfo sucks large quontities of squirrel sperm through one very very thin
broken straw.

To je samo moje osebno mnenje. Z NetInfom sem se srecal na MacOS X
"Server"-ju. Izkusnja je bila grozna.

Kako se zadeva razume z NIS me pa niti malo ne zanima...*argh*...let me go
awaaaaay from the horror.

In ne mi zdaj tle nekaj kako je netinfo fajn...v praksi je implementacija
zanic, vsaj tam kjer sem jo jaz videl. Hudo dvomim da je bilo vcasih (Open%,
Next%) kaj boljse. Mogoce pa je bilo...zaenkrat bi rad samo videl en spodoben
commandline tool za igranje z NetInfo bazo.

> in AppleTalk kot datotečne sisteme. smbfs na žalost ne obstaja (Shari se
> obeša sto na uro :(

Linux lahko odlicno igra afs ali pa nfs server...v cem je problem?

Borut
borut.mrak at ijs.si