[ LUGOS-BLA ] NextStation

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Tue May 8 23:33:46 CEST 2001

On Tuesday 08 May 2001 23:04, Janez Trenz wrote:
> hehe, ampak, kako bi pa ti poštimal userje po vseh mašinah? LDAP? NDS?
> *cough* Active Directory :P če imaš več nextov imaš netinfo, drugo itaq
> ne deluje. Že integracija z NIS si ne zasluži imena :\

Ce bom povedal kaj jaz bi in kaj jaz ne bi me bojo zaceli napizdevat da naj
bom tiho, ce ne mislim nic delat. In tu ne mislim nic delat.

Ce se omejis na Next-e, potem res nimas kaj dosti izbirat.

> Ja, *STEP ima lep GUI tool, ki ni preživel do Mac OS X Server
> nidump/niload suxxx

NE GUI! command line bi rabil za REMOTE administracijo. Glede na to, da na
zadevah po dafultu ni X-ov (sploh pa ne X clientov), bi za kaksen drug OS
rabil zadevo, ki deluje lepo tudi preko terminalske povezave.

No, na sreco sem se sluzbeno oddaljil od tovrstnih umotvorov iz Cupertina,
tako da je vse to bolj uporabno za gostilniske pogovore, ne pa za to mailing
listo. Da se popravim, ti umotvori so iz Cupertina le v zadnjem casu, od kje
so bili prej pa ne vem. Naj me nekdo razsvetli.

Over and Out!

--
Borut
borut.mrak at ijs.si