[ LUGOS-BLA ] NextStation

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue May 8 19:46:22 CEST 2001

polz wrote:

> O temle sem dobival ze od Alteja lekcije, a vendar ne morem odnehati:
> Kako bi z Linux masine exportal grafiko na NextStepa oz. obratno?
grrr... Nisi poslušal/gledal
Next -> Linux/X no go
X -> Next gre, ampak rabiš seveda X server za NeXTSTEP ali OpenSTEP.

OpenSTEP:
http://www.peak.org/openstep/mach/X-for-OpenStep/Xnext/

NeXTSTEP:
http://www.peak.org/next/X-for-NeXT/

Kot vidiš, obstajajo trije X serverji za *STEP. Preberi dokumenatcijo.
Lahko izbiraš managed X windows ali pa fullscreen.

> Predvsem bi rabil exportan kak programcek, ki kaze porabo CPU-ja in podobnih reci,
> tako da bi mi Next sluzil kot glorificiran status display za l00nix masino.
lahko si naštimaš SNMP in prek njega gledaš ;)

> Pol povezano: kdaj in kako se bodo NextStepi, ki so prisli z Dela, postavljali v KiberPipi ?
> Sedaj bi se namrec javil na dolznost kot usposabljalec teh prelestnih malih strojckov ;).
Si že prebral kako se Netinfo razume z NIS? aja, *STEP podpira samo NFS
in AppleTalk kot datotečne sisteme. smbfs na žalost ne obstaja (Shari se
obeša sto na uro :(

Janez