NextStation

polz polz at writeme.com
Tue May 8 16:54:12 CEST 2001

O temle sem dobival ze od Alteja lekcije, a vendar ne morem odnehati:
Kako bi z Linux masine exportal grafiko na NextStepa oz. obratno?

Predvsem bi rabil exportan kak programcek, ki kaze porabo CPU-ja in podobnih reci,
tako da bi mi Next sluzil kot glorificiran status display za l00nix masino.

Pol povezano: kdaj in kako se bodo NextStepi, ki so prisli z Dela, postavljali v KiberPipi ?
Sedaj bi se namrec javil na dolznost kot usposabljalec teh prelestnih malih strojckov ;).