[ LUGOS-BLA ] Kako biti na lugos-list

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jun 25 09:45:32 CEST 2001

On Friday 22 June 2001 17:13, Robert Ronta wrote:
> Ok, no, narobe sem se izrazil oz. nisem povedal tako, da bi me razumeli.
> Mislil sem, da bo logicno, pa nic hudega :).
> Torej, to, da redno pobiram posto s svojega streznika, pomeni, da je
> streznik delujoca stvar, ne? :)

Ne.

> Morda se ustavi za kaksno uro, sicer pa stvar vec ali manj skoz deluje. In
> roko na srce, tri Lugosove mail liste, na katerih sem, mi v enem dnevu ne
> bodo dostavile stotih mailov.

In? Tvoj streznik je javljal, da robert.ronta at tele-cable.net ne obstaja.
Pocakaj, ko se bo nasel kaksen bounce zate, ga bom poslal na lugos-bla. Ce je
to tvoja definicija "dela", potem tudi prav.

> p.s.: ce kdo meni, da je kriticno, ce kaksen mailcek obvisi v queueu
> Lugosove masine, se ne bom branil accessa do /var/spool/mail oz.
> kjerkoli_ze_je_mail_queue dira, da bom sproti brisal traffic jammerje.
> Obljubim, da ne bom crackal :>.

Nisi duhovit, cetudi se trudis. Duhoviti ljudje ponavadi vejo, o cem govorijo.

Borut
b at aufbix.org
<LeVaK> Mikka:a je treba za clanstvo kej placat?;]
<Mikka> LeVaK: ne... tisti, ki so placali 2kSit bodo dobili majcke...
<LeVaK> Mikka:juupi
<Cyclist> LeVaK so samo prostovoljni prispevki zaradi katerih te pride Fele
nalomit ce jih ne placas... >;-)