[ LUGOS-BLA ] Kako biti na lugos-list

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat Jun 23 00:35:23 CEST 2001

On Friday 22 June 2001 11:13, Robert Ronta wrote:

> Ok, no, narobe sem se izrazil oz. nisem povedal tako, da bi me razumeli.
> Mislil sem, da bo logicno, pa nic hudega :).
> Torej, to, da redno pobiram posto s svojega streznika, pomeni, da je
> streznik delujoca stvar, ne? :)

 Delujoc POP/IMAP se ne pomeni delujocega SMTPja, se manj pa delujoc link v
svet. :)

> Morda se ustavi za kaksno uro, sicer pa stvar vec ali manj skoz deluje. In
> roko na srce, tri Lugosove mail liste, na katerih sem, mi v enem dnevu ne
> bodo dostavile stotih mailov.

Pa ne jemat teh zadev prevec osebno, ker ne letijo na nikogar osebno ampak na
vse, ki imajo take maile, ki so precej nedosegljivi.

V pravilih postnega seznama lepo pise, da je priporoceno, da se ljudje ne
prijavljajo s takih naslovov na postni seznam.

> p.s.: ce kdo meni, da je kriticno, ce kaksen mailcek obvisi v queueu
> Lugosove masine, se ne bom branil accessa do /var/spool/mail oz.
> kjerkoli_ze_je_mail_queue dira, da bom sproti brisal traffic jammerje.
> Obljubim, da ne bom crackal :>.

Cinizem in/ali Sarkazem in/ali Nesramnost so popolnoma nepotrebni. :)

David!