[ LUGOS-BLA ] e-posta

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Fri Jun 22 18:28:50 CEST 2001

Zivjo!

> Kaj od "tvoj smtp ne dela" ne razumes ?

Kaj od tistega, kar sem jaz napisal o svojem SMTP-ju, ti ne razumes?

Je tezko razumeti, ce napisem, da je 'streznik delujoc', da to pomeni, da
MOJ SMTP dejansko dela, z izjemo tiste ure, kolikor ga tarejo problemi?
Oprosti, preprosteje ti ne morem napisati, pa ce si se tako zelim.

> In ne gre zato da lugos smtp ne more poslati TEBI tistih par sporocil,
ampak
> problem je v tem, ker TEBI ne more poslati, morajo ostala sporocila
cakati.

Nikjer nisem rekel, da to ni res in da tega ne razumem. Vem in razumem, da
mora zaradi mene vsa posta cakati.

Madona, ugotavljam, da je vsako stvar treba nekomu razloziti kot bi jo
razlagal otroku!

Opaziti je celo, da se tisto, kar napisem, sploh ne prebere. Najboljsi
primer je Davidov sestavek, ki pravi takole:
'Hm, tisti maili, ki so v queue in so namenjeni tebi, jih imajo ze VSI
drugi, ki so prijavljeni na liste... Tako da jih je ze mnogo vec kot pa le
nek admin prebralo. :)'.

Moj sestavek je taksen:
'... ce se mail nahaja v queueu na Lugosovi masini, bo v tvojem mailu lahko
(ce ze res bere) prebral tisto, kar bo tudi sam
dobil, ce je subscriban na katero o Lugosovih mail list, ne? Ce je temu
tako, v cem je problem?'

Pisem morda premalo jasne sestavke? Zgleda, da je tuja sminka opaznejsa od
moje....

-r