[ LUGOS-BLA ] e-posta

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Jun 22 19:27:17 CEST 2001

Yo!

On Fri, 22 Jun 2001, Robert Ronta wrote:

> Je tezko razumeti, ce napisem, da je 'streznik delujoc', da to pomeni, da
> MOJ SMTP dejansko dela, z izjemo tiste ure, kolikor ga tarejo problemi?
> Oprosti, preprosteje ti ne morem napisati, pa ce si se tako zelim.

To, da neka stvar deluje v presledkih je tako kot ce bi pri Elektro
Ljubljana rekli: "Mah saj se elektrike ne uporablja non-stop 24 ur na dan,
dejmo mi zracunat kok se jo v bistvu na dan porabi, potem pa naredimo
distribucijo istega stevila kWh v eni uri pa gremo lahko domov."

Meni ni jasno, kako lahko neka zadeva caka v queue-u za razvoz, ker nek
postni streznik ni na voljo, ce ima leta 3 backup streznike. Pa imas ti
kak backup MX streznik? Imas sploh MX record v zone fileu?

lp,B