[ LUGOS-BLA ] e-posta

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat Jun 23 00:50:46 CEST 2001

On Friday 22 June 2001 12:28, Robert Ronta wrote:

> Opaziti je celo, da se tisto, kar napisem, sploh ne prebere. Najboljsi
> primer je Davidov sestavek, ki pravi takole:
> 'Hm, tisti maili, ki so v queue in so namenjeni tebi, jih imajo ze VSI
> drugi, ki so prijavljeni na liste... Tako da jih je ze mnogo vec kot pa le
> nek admin prebralo. :)'.
>
> Moj sestavek je taksen:
> '... ce se mail nahaja v queueu na Lugosovi masini, bo v tvojem mailu lahko
> (ce ze res bere) prebral tisto, kar bo tudi sam
> dobil, ce je subscriban na katero o Lugosovih mail list, ne? Ce je temu
> tako, v cem je problem?'

> [...]

 Bom se jaz malo bolj 'picajzlast'...

Mail, ki sem ga jaz napisal, je bil direkten odgovor polzu, tudi v samem
(tistem, ki sem ga jaz napisal) sporocilu je pisalo:

'On Friday 22 June 2001 09:54, polz wrote:'

In spodaj je bil polzev citat, pod njim pa moj komentar. Pisal sem polzu,
odgovarjal sem njemu in ne tebi, tvoj mail je bil povsem drugje. Jaz bi raje
rekel tebi, da bodi bolj pozoren kaj preberes. Ce pa tvoj mailer ne pozna
threaded nacina prikaza maila in ce ne ves kaj kam spada, pa zamenjaj mailer
ali pa kar cel operacijski sistem.

Zdaj pa prosim, dovolj o tem! V pravilih je lepo napisano, kaj je pametno
upostevati in poceti, ter kaj ni najbolj pametno poceti.

Ce bi se pa slucajno se rad prepiral o tem, pa pridi na #lugos, tam se lahko
hitreje zmenimo, pa se mail ne bo zastaja na nobenem strezniku... ;)

David!