[ LUGOS-BLA ] e-posta

polz polz at writeme.com
Sat Jun 23 12:41:30 CEST 2001

> In za vecino sistemcev ta queue zgleda blazno grdo in jih iritira... ;) Kar
> je pa muha sistemcev... ;)

Hehe, sistemci, ki jih to iritira, so sami ene muhe ;).

Sedajle sem ugotovil, da sem naletel na nov problem -
ocitno bouncajo tudi maili za tele-cable.net. To je slucajno moj ISP in obenem
ISP firmice, pri kateri imam mail account, na katerega se mi forwardajo maili
z writeme.com.

Ali je torej bolje, da se queue dela na 3 locenih serverjih (tam, od koder
bi moral maile posiljati naprej), ali da se to dogaja le na 1 (lugos.si) ?

Meni se malo daljsi queue na lugos.si zdi sprejemljivejsi.