[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Dec 20 23:26:15 CET 2001

On Thu, 20 Dec 2001, polz wrote:

> On Thu, 20 Dec 2001 14:30:07 +0100 (CET)

> Ne, ravno zato, ker doublethinka se ne obvladam.

No ne palamudi prevec.

> Bi rad, da je UO obvescen vsakic, ko za 5 sekund pade link, na katerega je
> prikljucen server ? Kaj pa vsakic, ko kak mail bouncne - a bi morali takrat
> tudi obvescati UO ?
> To, da se odklopi uporabnike, je v istem rangu - pac tehnicno vprasanje.

No u glavnem, hotel si povedati da "ti" odlocas kaj bo meni prihranilo
cas. In ne, ni v istem rangu. Odklop uporabnika je v nasi moci, skrb za
link pa ne.

> Pravila o brisanju prejemnikov.

Ja kaj je z njimi? Smo sprejeli kaksen sklep o neveljavnosti tega sklepa?

> Sebi. Navadi se, da tudo ONI berejo tvoje maile, pa ce to hoces ali ne.

Govora je bilo o pragu ranljivosti (ko jaz vsepovprek zalim in
prizadevam hude muke nekatirim). Ne pa o mojem pragu tolerance do
branja moje poste.

lp,B