[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

polz polz at writeme.com
Thu Dec 20 19:59:55 CET 2001

On Thu, 20 Dec 2001 14:30:07 +0100 (CET)
Blaz Podrzaj <blayo at thz.net> wrote:

> Ziv,

> Ti mas pa sebe in vse ostale vedno pod kontrolo?
Ne, ravno zato, ker doublethinka se ne obvladam.

> Aha, se pravi po tvoje vsi clani odlocajo o tem kaj bo UO prihranilo cas?
Bi rad, da je UO obvescen vsakic, ko za 5 sekund pade link, na katerega je
prikljucen server ? Kaj pa vsakic, ko kak mail bouncne - a bi morali takrat
tudi obvescati UO ?
To, da se odklopi uporabnike, je v istem rangu - pac tehnicno vprasanje.

> Kaksna pravila? Pravila o kopiranju sporocil iz odbor-list v lugos-org?
Pravila o brisanju prejemnikov.

> :) Ta leak je sporn s strani UO, s tvoje pac ne. Se pa jasno branis s
> prostosti! Mocno pa dvomim da bi argument v stilu: "Ja sej itak vsak
> vsakmu ze lahko bere mejle!", imel kaksno tezo v tvojo korist.
Ja, in to je danes narobe s svetom.
Kje so casi, ko so nekateri menili, da bi morali racunalniske ranljivosti
resevati z odpravljanjem napak v programski opremi ?

> Komu?
Sebi. Navadi se, da tudo ONI berejo tvoje maile, pa ce to hoces ali ne.