[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Marko Samastur m at aufbix.org
Thu Dec 20 13:33:23 CET 2001

Zdravo,

>To je problem za kompletn UO, ne da bo vsak po svoje nekaj mlatil in se bo
>na osnovi te omlatene slame potem sklepalo.

Kot sem ze rekel, Jernej se bi ravnal ze po sprejetih pravilih, ki ne
dopuscajo prijavljanje s teh racunov. Temu bi jaz tezko rekel "po svoje
mlatiti...".

>Me ni bilo niti na org niti na odbor listi.

Kot je precej ocitno iz
http://www.mail-archive.com/lugos-org@lugos.si/thrd5.html ti bodisi ne ves
kaj govoris, bodisi lazes ali pa imas dvojnika.

Se par citatov iz tvojega sporocila (za kontekst si lahko vsak ogleda tvoje
sporocilo):

>ravno obratno). Skratka beden primer za zaplankanega Slovencka. Sploh pa

>Casi se spreminjajo, druzba z njo, par ljudi se pa temu na vse pretege
>upira in hoce uveljavljat svoj prag custvenega neravnovesja. Prag bo treba

In ob taksnih izjavah mislis da je Borut diskreditiral UO?

S tem je kar se mene tice debata zakljucena. Tvojo posto pa bom v prihodnje
spravil na isto mesto kot Andrazevo.

Lp,

	Marko