Fwd: Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Dec 20 17:12:12 CET 2001

	Hojla!

On Thu, 20 Dec 2001, Marko Samastur wrote:
> Kar bi bilo novega tokrat je to, da bi Jernej dejansko uposteval pravila, ki
> veljajo za dopisni seznam. Ce ste jih sprejeli takrat in vas ves ta cas niso
> motila, kaj se potem sedaj razburjate? Ce je kdo tu nezrel, je to UO. Jernej
> bi kot administrator le uveljavljal sprejeta pravila, ni si pa izmisljal
> novih. Skratka tocno to, kar naj bi pocel.

To, da je ta pravila napisal sam v času, ko je bil moderator je samo
dodatna motivacaija, da jih izvaja. Vsaj nekdo je motiviran! Nikdar pa se
(hvalabogu) nismo posvetovali o tem, kako se bomo znebili teh
nebodijihtreba - morda to pomanjkanje debatnega demokratiziranja nekatere
moti. Čeprav vemo, da nikamor ne pripelje.

Pa veliko veselih dni vam želim,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -