Fwd: Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Marko Samastur m at aufbix.org
Thu Dec 20 07:44:32 CET 2001

Zdravo,

> Najami 100 zidarjev, jih postavi nekam v 3D environment in reci naj
> sezidajo neboticnik. Oziroma ne, nic ne reci, me zanima kaj bodo naredili.

Ce jim bos na celo postavil politika, ne bodo naredili nic vec. Skratka,
 beden primer.

Politika (v ozjem in sirsem pomenu besede) ima svoj namen in je potrebna.
 Tako kot so potrebni ljudje, ki se bolj aktivno ukvarjajo z njo. Kar se meni
 (in verjetno vecini ostalih) upira niso politiki sami, ampak le tisti ki
 svoje delo ne opravljajo dobro. Tako kot mi grejo na zivce slabi delavci v
 ostalih poklicih.

Ocitke Andrazu jaz jemljem tako.

> No meni ni nihce nic pojasnil, niti na nobenem sestanku ni bilo o tem
> govora.

Jernej je to ze tolikokrat razlozil vsem, da se mi ga ne da vec poslusati.
 To, da se vam ni dalo prisluhniti (in da vecina v bistvu pojma nima kaj
 govori), je pa druga stvar. Ne verjamem, da se ti je vsakic uspelo izogniti
 temu, da bi to slisal. Sicer pa imas glavo in baje dovolj izkusenj, da bi
 lahko vedel kako deluje razposiljanje poste.

Kot je sam (ne vem kateric ze povedal), ni prvic da bi brisal uporabnike, ki
bouncajo. Tisti manj senilni se bodo tudi spomnili, da je LUGOS ze imel
velika brisanja v preteklosti, ko je zaradi padalcev, ki so preskrti ali pa
prevec nesposobni da bi si uredili posto, prihajalo do urnih zamud.

Kar bi bilo novega tokrat je to, da bi Jernej dejansko uposteval pravila, ki
veljajo za dopisni seznam. Ce ste jih sprejeli takrat in vas ves ta cas niso
motila, kaj se potem sedaj razburjate? Ce je kdo tu nezrel, je to UO. Jernej
bi kot administrator le uveljavljal sprejeta pravila, ni si pa izmisljal
novih. Skratka tocno to, kar naj bi pocel.

Sicer pa, kaksen je smisel imeti na seznamu ljudi do katerih posta ne pride?
Koristi ni, skoda (zamujanje poste) pa zagotovo.

> Po moje se nisi odsluzil vojske :) Ce bi jo, bi drugace govoril.

Jaz sem jo, civilno sicer, pa vseeno nimam pojma kaj mislis.

Ce sem se ze ravno oglasil...Glede na to da si molcal takrat, ko je Andraz
poslal moje sporocilo namenjeno na UO na lugos-org (kar je bil EN od razlogov
zakaj gre njegova posta pri meni v /dev/null), me malo preseneca, da se sedaj
cutis poklicanega za protest in groznje s sodiscem Borutu. Osebno bi raje
videl, da bi se proti njegovemu (priznam, dvomljivemu) ravnanju oglasil kdo z
malo vec integritete.

Prav tako se mi rahlo studi "obracunavanje" z ljudmi, ki so zapustili
 drustvo, kot z nekimi jokajocimi nestrpnimi ljudmi. V vseh meni znanih
 primerih (Borut, Jernej in jaz) smo bili v drustvu leta, v tem casu marsikaj
 za drustvo naredili in tudi pozrli marsikaj kar nam ni bilo vsec. Ampak to
 ne pomeni, da je nasa strpnost brezmejna oziroma da bi to morala biti. Ce ze
 ne zmores o bivsih clanih povedati kaj lepega, bi lahko bil vsaj tiho.

Ce zeli kdo to sporocilo slucajno poslati se kam naprej, ima tokrat celo mojo
privolitev.

Lp,

	Marko