[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Dec 20 12:45:02 CET 2001

Ziv,

On Thu, 20 Dec 2001, Marko Samastur wrote:

> Ce jim bos na celo postavil politika, ne bodo naredili nic vec. Skratka, beden
> primer.

Ja to je v Sloveniji, kjer politika vlada gospodarstvu (v Ameriki je
ravno obratno). Skratka beden primer za zaplankanega Slovencka. Sploh pa
nisem jaz nikjer nobene politike omenjal.

> je pa druga stvar. Ne verjamem, da se ti je vsakic uspelo izogniti temu, da
> bi to slisal. Sicer pa imas glavo in baje dovolj izkusenj, da bi lahko vedel
> kako deluje razposiljanje poste.

To komu se da pa komu ne, je njegova stvar. V nobenem porocilu s kaksnega
sestanka ni nic omenjenega. To je torej lahko problem, ocitno pa ne
zadosti velik, da bi nekdo napisal porocilo, ga opremil z logi, dodal
svoje argumente itd.

> Kot je sam (ne vem kateric ze povedal), ni prvic da bi brisal uporabnike, ki
> bouncajo. Tisti manj senilni se bodo tudi spomnili, da je LUGOS ze imel
> velika brisanja v preteklosti, ko je zaradi padalcev, ki so preskrti ali pa
> prevec nesposobni da bi si uredili posto, prihajalo do urnih zamud.

To je problem za kompletn UO, ne da bo vsak po svoje nekaj mlatil in se bo
na osnovi te omlatene slame potem sklepalo.

> Kar bi bilo novega tokrat je to, da bi Jernej dejansko uposteval pravila, ki
> veljajo za dopisni seznam. Ce ste jih sprejeli takrat in vas ves ta cas niso
> motila, kaj se potem sedaj razburjate? Ce je kdo tu nezrel, je to UO. Jernej
> bi kot administrator le uveljavljal sprejeta pravila, ni si pa izmisljal
> novih. Skratka tocno to, kar naj bi pocel.

Jaz se ne razburjam nad tem kar je Jernej predlagal. Sem lepo povedal, to
je za sestanek UO.

> Jaz sem jo, civilno sicer, pa vseeno nimam pojma kaj mislis.

Ker nisi na sluzenju vihtel lopate ali recimo metle in se vmes spraseval
ali je to sploh potrebno.

> Ce sem se ze ravno oglasil...Glede na to da si molcal takrat, ko je Andraz
> poslal moje sporocilo namenjeno na UO na lugos-org (kar je bil EN od razlogov

Me ni bilo niti na org niti na odbor listi.

> zakaj gre njegova posta pri meni v /dev/null), me malo preseneca, da se sedaj
> cutis poklicanega za protest in groznje s sodiscem Borutu. Osebno bi raje
> videl, da bi se proti njegovemu (priznam, dvomljivemu) ravnanju oglasil kdo z
> malo vec integritete.

To, kdo se za kaj cuti je njegova stvar. Borut je zacutil da mora
kompleten thread iz zaprte liste spraviti v javno, jaz sem pa zacutil da
mu je treba povedat da se to ne pocne.

Zame ni vsebina sporocil, ki so prihajala na odbor listo prav nic sporna,
hudo sporen pa je tale leak.

Pa se to, kdor se cuti ogrozenega z moje strani se lahko v klet zapre in
dvakrat zaklene, mogoce bo kaj bolj varen pred mano, ker moje groznje so
pa res strah spostovanja vredne.

> Prav tako se mi rahlo studi "obracunavanje" z ljudmi, ki so zapustili drustvo,
> kot z nekimi jokajocimi nestrpnimi ljudmi. V vseh meni znanih primerih
> (Borut, Jernej in jaz) smo bili v drustvu leta, v tem casu marsikaj za
> drustvo naredili in tudi pozrli marsikaj kar nam ni bilo vsec. Ampak to ne
> pomeni, da je nasa strpnost brezmejna oziroma da bi to morala biti. Ce ze ne
> zmores o bivsih clanih povedati kaj lepega, bi lahko bil vsaj tiho.

Casi se spreminjajo, druzba z njo, par ljudi se pa temu na vse pretege
upira in hoce uveljavljat svoj prag custvenega neravnovesja. Prag bo treba
ocitno dvignit prijatelj moj (ce ti lahko tako recem, ker ne vem ce te s
tem zalim ali ne).

Vcasih smo se v soli uciteljev malodane bali, danes jih pa ze vsak mulc
obraca okoli prsta. Tako pac je.

In ne, ne bom tiho. Saj midva greva lahko na pijaco in se dobro razumeva,
ampak tu se pa nikoli ne bom strinjal s tabo in bom vedno v opoziciji
(ali bos pa ti v opoziciji, sploh ni vazno).

lp,B