[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Dec 20 14:03:57 CET 2001

Ziv,

On Thu, 20 Dec 2001, Marko Samastur wrote:

> Kot sem ze rekel, Jernej se bi ravnal ze po sprejetih pravilih, ki ne
> dopuscajo prijavljanje s teh racunov. Temu bi jaz tezko rekel "po svoje
> mlatiti...".

Vse si narobe razumel. Rekel sem da je zaprta lista zato da se o tem
NAJPREJ razpravlja, ko pa to pride na javno listo pa to ni zame vec
predmet razprave UO ampak mlatenje slame. Lahko tudi obratno ce hoces,
najprej je mlatenje slame na javni listi, potem pa konkretna razprava na
UO listi. Kaj je tukaj nejasnega. Ti si pa zdaj v to se Jerneja vmesal.

> Kot je precej ocitno iz
> http://www.mail-archive.com/lugos-org@lugos.si/thrd5.html ti bodisi ne ves
> kaj govoris, bodisi lazes ali pa imas dvojnika.

Kje je forward tvojega sporocila, ki ga je Andraz poslal na javno listo in
kje se jaz pojavljam na lugos-org oziroma odbor-list pred tem? Se vec,
kdaj sem se pojavil na odbor-list in lugos-org? To bi rad videl (isce po
arhivu naj tisti, ki ga to neizmerno osrecuje in izpoplnjuje).

> In ob taksnih izjavah mislis da je Borut diskreditiral UO?

Jaz se na lugos-org ne pojavljam kot clan UO ampak clan Lugosa. In ne da
je Borut ob taksnih izjavah diskreditiral UO, Borut je diskreditiral UO
tako ali drugace.

> S tem je kar se mene tice debata zakljucena. Tvojo posto pa bom v prihodnje
> spravil na isto mesto kot Andrazevo.

Si se pac zaprl v klet in dvakrat vrata zaklenil. Prav. Kot sem ze rekel,
midva se na tem nivoju nikoli ne bova strinjala, zato je bolje da o tem ne
razpravljava.

lp,B