[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Dec 20 16:24:56 CET 2001

	Hojla!

On Thu, 20 Dec 2001, Blaz Podrzaj wrote:
> Torej, Jernej bo pripravil porocilo delovanja postnega streznika in
> argumente zakaj bi bilo pametno te naslove brisati, UO se bo pa potem
> odlocil. Jernej lahko tudi sodeluje na samem sestanku in skusa clane UO po
> svoje prepricati zakaj toko in ne drugace. V glavnem jaz nisem za, ce pa
> me bo s kaksnim pametnim argumentom preprical v nasprotno bom pa za.

To je pravo samoupravljanje^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^Ha
demokracija. Z veliko govorjenja, organiziranja in komuniciranja. Kaj ko
bi zadevo predali mednarodni arbitraži. Mogoče bo stric Gantar primaknil
kak evro za eksotične politično-tehnološke probleme in bomo odprli
"Lugosov tematski park" dol na Barju.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -