[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

polz polz at writeme.com
Thu Dec 20 13:25:30 CET 2001

> Ja to je v Sloveniji, kjer politika vlada gospodarstvu (v Ameriki je
> ravno obratno). Skratka beden primer za zaplankanega Slovencka. Sploh pa
> nisem jaz nikjer nobene politike omenjal.
Raje politika nad gopodarstvom, kot pa obratno. managerjev namrec nihce ne nadzira,
politike pa vsaj sem ter tja kdo.
Ameriski potrosnik pa je itak vedno srecen, ker obvlada Doublethink(r).

> To komu se da pa komu ne, je njegova stvar. V nobenem porocilu s kaksnega
> sestanka ni nic omenjenega.
Ce je bilo v pravilih, ni bilo treba vec kaj dosti omenjati.
Administrator je probleme rade volje pojasnil uporabnikom, ki so jih
pravila prizadela - s tem, da ni obvescal UO, je clanom samo prihranil cas,
ki so ga lahko porabili za koristnejse reci.

> To je problem za kompletn UO, ne da bo vsak po svoje nekaj mlatil in se bo
> na osnovi te omlatene slame potem sklepalo.
UO je ze zdavnaj potrdil pravila. Ce se z njimi ne strinjas, predlagaj sestanek,
da se jih spremeni, ni pa treba biti presenecen, ce se pravila uveljavljajo.

> Zame ni vsebina sporocil, ki so prihajala na odbor listo prav nic sporna,
> hudo sporen pa je tale leak.
> Casi se spreminjajo, druzba z njo, par ljudi se pa temu na vse pretege
> upira in hoce uveljavljat svoj prag custvenega neravnovesja.
Ravno zato, ker se casi spreminjajo in ti lahko vsakdo bere posto, ta
leak ni sporen.

> Prag bo treba
> ocitno dvignit prijatelj moj (ce ti lahko tako recem, ker ne vem ce te s
> tem zalim ali ne).
Jep, dvigni ga.