[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Wed Apr 11 09:39:29 CEST 2001

Sim wrote:
> Majhen je ce ga primerjas z Netscapom. Druge primerjave
> itak skor da ne more bit... razen ce sem jaz kaj
> zamudil.. konquer in razni lynxi so ze majhni lahko..
> ampak pac ne znajo prikazat pravilno raznih cudnih
> dodatkov, ki jih znata samo ta velika dva. Potem pa
> obcuduj razne cnn.com.. ko se vse nekak cudn sfrizi in ne
> mores nic prebrat :)

Sem pogledal stran CNNa s Konquerorjem. Kaj naj bi bilo
narobe?

> Ja ne vem kaksne strani ti obiskujes.. flash.com :) ?
> Drugace niti niso tako grozni flashi.. recimo tisti na
> mladina.si je dolg 14 kb.. tiste na uvodnih straneh se pa
> da ponavadi preskocit..  ce pa naletis na stran, ki je
> cela v flashu potem ti je pac Win edina izbira ce prav
> razumem.

Mimogrede, to je edina stran, kjer sem zasledil, da tudi v
Konquerorju flash dela OK. :)

> Ja no mal je treba pretiravat, da je bolj zanimivo :)
> Skoda edino ker nimam nobenega zaveznika.. zgleda je Anti
> M$ stran vseen v rahli prednosti na tej listi.. vsaj
> stevilcno ce ze ne po argumentih :)

Vseeno bi rekel, da je sodobna distribucija GNU/Linuxa bolj
promerljiva z Windowsi 2000, kot pa z Windowsi 9x.

--
Gregor @ Mandrake 7.2 -> KDE 2.0 -> Kmail 1.1.99 -> ;-)

No one should abandon duties because he sees defects in
them. Every action, every activity, is surrounded by
defects as a fire is surrounded by smoke. --- Bhagavad-Git