[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Apr 11 07:56:07 CEST 2001

On Tue, Apr 10, 2001 at 10:55:22PM +0200, Sim wrote:

> Hmm.. ce se ne motim je bil vcasih en programcic, ki ga je ven
> spravil.. glede stabilnosti... jaz vsak dan po 3 IEje odprem in jih

Pa dvomim, da dela na Win2k ali WinME :)

> poslem na precej tezke strani.. pa se zeeelo redko kaj sesuje.

Ne sesuje se IE, sesuje se ti cela masina... Kar precej veckrat kot ce bi
laufal Linux.

> Majhen je ce ga primerjas z Netscapom. Druge primerjave itak

Ni, ker dobis cel sistem zraven, ki ga ne rabis.

Proti IE nimam nic proti. Ce bi bil za Linux in ce bi se nalozil vsaj toliko
hitro kot Konqueror, bi ga uporabljal. :)

> skor da ne more bit... razen ce sem jaz kaj zamudil.. konquer
> in razni lynxi so ze majhni lahko..  ampak pac ne znajo prikazat
> pravilno raznih cudnih dodatkov, ki jih znata samo ta velika dva.
> Potem pa obcuduj razne cnn.com.. ko se vse nekak cudn
> sfrizi in ne mores nic prebrat :)

Jaz ne hodim na tiste strani, ki uporabljajo flash in javascript. Oboje imam
izklopljeno... Najbrz bos rekel, da dosti zamujam ampak mi je vseeno... :)

> stran, ki je cela v flashu potem ti je pac Win edina izbira ce prav
> razumem.

Netscrape zna delat s flashem... Tudi pod Linuxom... :)

> Ja no mal je treba pretiravat, da je bolj zanimivo :)
> Skoda edino ker nimam nobenega zaveznika.. zgleda je Anti M$
> stran vseen v rahli prednosti na tej listi.. vsaj stevilcno ce ze ne
> po argumentih :)

Jaz nimam nic proti MS in Win, ce so ti vsec, to uporabljaj, nihce ti ne
brani. :) No ja, vsaj jaz ne... :)

David!