[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Wed Apr 11 09:48:00 CEST 2001

On Wed, Apr 11, 2001 at 09:39:29AM +0200, Gregor Pirnaver wrote:
> Vseeno bi rekel, da je sodobna distribucija GNU/Linuxa bolj
> promerljiva z Windowsi 2000, kot pa z Windowsi 9x.

Ne. V casopisju sem zasledil reklamo, da ce ti je dolgcas po blue
screenu v windows 2000 si ga lahko prilepis na ekran. Hja.

Zdaj imam ze 4 masine ki laufajo win2k in moram priznati, da je
odtenek res malce temnejsi, je pa se vedno moder (se mi zdi no
ali pa ze ne locim vec crne od modre). Win2k se sesujejo vsakih
40 minut. Zakaj? Tega Microsoft zal ne ve. Jaz seveda masine
ne bom se enkrat posilil z istim sranjem, razlozil sem jim ze,
da tega sistema zal ne podpiram. Je predrag, premalo zanesljiv
in prenevaren. In se to sem opazil: gesla kriptira po istem
algoritmu kot windows NT. NT password hash zlomis v nekaj urah
z ne prevec velikim clustrom povprecnih osebnih racunalnikov.
Dual PIII porabi do 4 dni. Aja, se ena kul metoda: ce imas fizicen
dostop do masine lahko odpres dialog box kjer je password ze
napisan (tiste zvezdice), potem odpres 100 mirkosoft wordov in
ugasnes masino. Zbootas linux, odpres swap file, poisces username
in preberes plain text password. Easy. Celo za MSCE fante.

Linux laufam na bistveno vec masinah. Nekaj, na katerih ne morem
nic, je zelo luknjastih. Break-me masine. Cloveski faktor (v
windowsih tega ni, ker clovek ne more prakticno nic vplivat, je
ze vse hardcoded, kar ni, pac ni). Ostale masine delajo celo leto
z mogoce 10 urami downtime (v letu). Sluzijo svojemu namenu.
Nimajo tezav s hardverom, nimajo tezav z driverji, nimajo tezav
z nicemer. Urejevalnik besedil ne pozre tricetrt razpolozljivega
spomina. Znajo se odlocit, kdaj je pametno swapat. Znajo povedat,
kaj se z njimi dogaja in celo povejo, kaj se pogovarjajo po networku.
Gesel po netu ne posiljajo same od sebe, ker je to res butasto.
Ko se logiras gre pac skozi ssh (pravzaprav ce koga zanima lahko
izracunam primerjavo med enkripcijami, da boste vsi vedeli koliko
ste pred ubogim Microsoftom).

Skratka, se vedno tezko primerjas linux in win2k. Aja, win2k ne
podpira hercules MDA kartic. How gauche.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer