[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Wed Apr 11 09:27:58 CEST 2001

On Tue, Apr 10, 2001 at 04:13:00PM +0200, Sim wrote:
> Jap.. in 640 kb rama bi reku kolega billy..
> IE je pac ratu standard.. in tisti ki ga uporabljamo mamo
> pac ene privilegije pred tistimi ki ga ne :) Netscape
> ma itak cedalje manjsi delez.. na zalost zgleda noben
> ne zna narest kaj tako stabilnega, majhnega in hitrega
> kot je IE.. zato si pa lahko M$ zmisljuje nove standarde.
> Ce ma kakih 90% ljudi IE, se vec pa Flash potem je logicno
> da bojo delali strani za njih.

Cemu? V straneh s flashem ali framesi ali novimi standardi
ne vidim nikakrsne prednosti.

> Namesto tega si kupi P90 in namesti win98+IE bos vidu
> kako to leti. :)  To ti je pa TCO.. 1 ghz Athlon da lahko
> lavfas netscape s spodobno hitrostjo.

Netscape :)

Videti je, da se ne zavedas tveganja takega pocetja (win98+IE).

Namrec, jaz vem da si v solski garderobi metal pomarance ob steno,
vem, da si enkrat smrdljive nogavice pustil v kopalnici za radiatorjem,
vem prakticno vse o tebi. Zato, ker imas win98+IE. Stekas? Najbolje
bo, da se prijavis za microsoft .net beta testerja. Bos dobil zastonj
plac za svoje podatke. Na njihovih masinah.

Po drugi strani pa microsoft za svoje zle namene (crackanje SSL povezav
z unix masin, ki jih na zalost ne ownajo, crackanje passwordov, crackanje
vsega, kar jim preprecuje da so tvoj lastnik) uporablja tvoj procesor.
Therefore si moj (in se od marsikoga drugega) osebni sovraznik. You spy
on me. In niti ne ves.

Podobno se vedes kot tisti, ki prenasajo HIV. Ignorance is power, huh?

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer