[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

crt jakhel crt at dergan.si
Wed Apr 11 09:37:38 CEST 2001

> Cemu? V straneh s flashem ali framesi ali novimi standardi
> ne vidim nikakrsne prednosti.

osebno vem za 1 (en) primer dejansko dobro uporabljenih framov (salomonov
oglasnik na netu, zelo malo je slisati o njem, narejen je pa zelo dobro
vkljucno z varianto micropayments po 090).

ne vem za noben primer, ko je flash prispeval k funkcionalnosti.
vem za veliko primerov, ko je flash tam zato, ker se zdaj nosi flash :>

e sad... seveda lahko gremo na to, da ce je in naj bo in. ampak stvar bo
pac delala toliko slabse. ko sem delal finance na netu, sem imel obcasno
komentarje a la ja saj dela super, ampak a ne bi se kaksne slikce, pa
flash pa tralala... ne, ne bi. in po treh mesecih delovanja smo bili
najvisje ocenjeni casopis s strani userjev. zakaj - ker enkrat dvakrat
trikrat se ti neka sminka zdi sik, petic ti je ze malo odvec, desetic
preklinjas, kaj ti dajejo tega hudica.

pri tem seveda govorim o primerih, ko je dejansko cilj userju podati neko
vsebino. ce imas site, ki je naravnan turisticno, kot zanimivost, potem
seveda ravnas drugace.