[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Apr 10 18:09:21 CEST 2001

On Tue, Apr 10, 2001 at 04:13:00PM +0200, Sim wrote:

> Jap.. in 640 kb rama bi reku kolega billy..

Ocitno ne ves, cemu je bil namenjem HTML in zakaj naj bi se ga
uporabljalo. HTML so razsirili do te meje, da bo kaj kmalu postal
neuporaben, namesto da bi sli narediti nek drug standard in HTML pustili pri
miru.

> IE je pac ratu standard.. in tisti ki ga uporabljamo mamo
> pac ene privilegije pred tistimi ki ga ne :) Netscape
> ma itak cedalje manjsi delez.. na zalost zgleda noben

V bistvu si bait postavil na napacno stran.... Moj komentar ni bil okrog
browserjev ampak okrog HTMLja in razlik med browserji...

> ne zna narest kaj tako stabilnega, majhnega in hitrega
> kot je IE.. zato si pa lahko M$ zmisljuje nove standarde.

IE je dalec od tega, da bi bil hiter, majhen, kaj sele stabilen... Glede na
to, da je integriran z OSom, do take meje, da se ga ne da 'ven vzet'.

Ce dobro pomislim... jezus, kje ti je uspelo najti pridevnik MAJHEN?!?!?!?

> Ce ma kakih 90% ljudi IE, se vec pa Flash potem je logicno
> da bojo delali strani za njih.

Problem je v tem, da jih od teh 90% ima samo kakih 10% bandwidth ali
potrpljenje, da da vlecejo dol 250kB dolge flash animacije, ki pravijo click
me in zahtevajo cel click, da potem mogoce! prides do kake uporabne
informacije... :)

> Namesto tega si kupi P90 in namesti win98+IE bos vidu
> kako to leti. :)  To ti je pa TCO.. 1 ghz Athlon da lahko
> lavfas netscape s spodobno hitrostjo.

Ah... V bistvu se je tale moj stavek nanasal na megalomanstvo clovestva
ampak najbrz nisi dojel...

Kar se pa tvoje izjave tice o P90, letenju in o TCO, pa se najprej prepricas
kaj govoris...

Uciteljica bi rekla, ne kvasi neumnosti... :)

> In zdej se bom pa cudu zakaj so me izkljucil iz vseh
> Lugos list. :)

Zakaj bi te pa kdo izkljucil? Vsak sport mora imeti svojo maskoto... ;>

David!