[TeX slo] Težave s številčenjem slik in tabel

Miha Staut mihastaut na yahoo.co.uk
Čet Jun 18 09:13:45 CEST 2009

Najprej hvala za odgovore, potem pa še pojasnilo. Dnevnih povzetkov nisem prejemal pa tudi nobeno posamezno sporočilo me še ni doseglo. Tudi spodnjega sporočila z naslova tex-liste nisem dobil ampak samo neposredno od Mojce.

Ne glede na vse hvala za podano rešitev. LaTeX kot kaže resnično lepo postavi dokumente, vendar so nadstandardne želje običajnemu uporabniku brez pomoči skorajda nedosegljive. Podobno kot celoten opensource. Humanisti smo pač glede tehnike bolj invalidni.

Lep pozdrav
Miha