[TeX slo] Fw: Težave s številčenjem slik in tabel

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists na gmail.com
Sre Jun 17 17:17:54 CEST 2009

2009/6/17 Miha Staut je napisal:

> Spostovani.
>
> Pred petimi dnevi sem poslal spodnjo prosnjo na Tex listo. Ker ni bilo odgovorov jo posiljam ponovno.

Kako - ni bilo odgovorov?
    http://liste2.lugos.si/pipermail/tex-list/2009-June/thread.html

Opazila sem, da si bil na "digest" načinu prejemanja pošte in sem
zbrisala kljukico, torej bi moral zdaj dobiti vsak posamezen mail (kar
morda pomeni, da ne boš dobil niti pošte za nazaj, če je mailmanov
interface dovolj nepremišljeno izdelan). Kljukico za "digest" način si
lahko nastaviš nazaj, ko te trenutno vprašanje ne bo zanimalo več, me
pa vseeno zanima, ali je težava samo s tvojim poštnim naslovom ali z
nastavitvami dopisnega seznama.

Preverila sem nastavitve, kjer piše
   "Ali naj bo izvleček poslan vsakodnevno, tudi če ne doseže določene
velikosti?"
in izbran je "da".

Če lahko Stojan svetuje ali če mi lahko kdo od naročnikov načina z
izvlečki potrdi (privatno), ali prejemajo pošto, bom vsekakor
hvaležna.

Mojca

Dodatne informacije o seznamu TeX-list