[TeX slo] oblikovanje seznama

Uroš Herèek hercekuros na yahoo.com
Pet Jun 13 20:40:01 CEST 2008

----- Original Message ----
From: Mojca Miklavec <mojca.miklavec.lists na gmail.com>
To: (La)TeX in ConTeXt lista <tex-list na lugos.si>
Sent: Friday, June 13, 2008 7:52:16 PM
Subject: Re: [TeX slo] oblikovanje seznama

2008/6/13 Uroš Herèek:

> Zdravo,
>
> ce delam seznam je pri prvem \item  crni krogec. Ce naredim nato \subitem je
> nato besedilo samo zamaknjeno.
> Ce pa naredim
> \begin{itemize}
>  \item bla bla
> \begin{itemize}
> \item rrr rrr
> \end{itemize}
> \item ....
> \end{itemize}
>
> Pa dobim kot subitem znak -
>
> Jaz bi rad, da ko bi kar uporabil \subitem dobil namesto samo zamaknjeno
> [...]

Zivijo Uros,

Samo eno vprasanje preden zacnem odgovarjati na zastavljeno vprasanje
- imas slucajno kaksen poseben razlog za uporabo LaTeX-a? V ConTeXt-u
je namrec te stvari vsaj za faktor 10 lazje nadzirat, in kvaliteta
dokumentov je popolnoma enaka.

Tam bi recimo uporabil

% najprej poves, katere znake zelis uporabljat
\definesymbol[1][$\bullet$]
\definesymbol[2][$\circ$] % oz karkoli znak ti pac srce pozeli

% zacnes dokument
\starttext
% in potem nastevas
\startitemize
\item prvic
    \startitemize
    \item podprvic
    \stopitemize
\sotpitemize
\stoptext

Dokument prevedes z ukazom "texexec imefajla" (samo uporabljas MikTeX
in ti ne dela, povej, in ti posljem navodila, kako resiti tezavo,
medtem lahko testiras na live.contextgarden.net)

Ce imas poseben razlog za uporabo LaTeX-a in samo LaTeX-a, ti bom
skusala odgovoriti (ne vem odgovora na pamet, bi ga pa nasla).

Mojca

Posebnga razloga nimam. Vendar sem se odlocil , da bi rad znal uporabljati LaTeX. Za zdaj bi rad v LaTeX-u napisla prvo seminarsko.
Nekaj stvari sem ze osvojil in mi gre kar dobro. Zdaj bi pac rad naredil neko tabelo, ki sem jo videl v enem članku in mi je bila všeč.
Bom poskusil tezavo nekako resit in bom se malo pogledal. Tako, da ti ni potrebno lih takoj iskati resitve (tudi ne potrebujem tako nujno).

Drugace pa bi rad vsaj za nekaj casa ostal pri LaTeX-u.

Uros

p.s.
naredil sem tudi irc kanal za LaTeX, ce se bo mogoce kdo pridruzil  #latex.si
za zdaj sem se sam :)