[TeX slo] oblikovanje seznama

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists na gmail.com
Pet Jun 13 19:52:16 CEST 2008

2008/6/13 Uroš Herèek:

> Zdravo,
>
> ce delam seznam je pri prvem \item  crni krogec. Ce naredim nato \subitem je
> nato besedilo samo zamaknjeno.
> Ce pa naredim
> \begin{itemize}
>  \item bla bla
> \begin{itemize}
> \item rrr rrr
> \end{itemize}
> \item ....
> \end{itemize}
>
> Pa dobim kot subitem znak -
>
> Jaz bi rad, da ko bi kar uporabil \subitem dobil namesto samo zamaknjeno
> [...]

Zivijo Uros,

Samo eno vprasanje preden zacnem odgovarjati na zastavljeno vprasanje
- imas slucajno kaksen poseben razlog za uporabo LaTeX-a? V ConTeXt-u
je namrec te stvari vsaj za faktor 10 lazje nadzirat, in kvaliteta
dokumentov je popolnoma enaka.

Tam bi recimo uporabil

% najprej poves, katere znake zelis uporabljat
\definesymbol[1][$\bullet$]
\definesymbol[2][$\circ$] % oz karkoli znak ti pac srce pozeli

% zacnes dokument
\starttext
% in potem nastevas
\startitemize
\item prvic
    \startitemize
    \item podprvic
    \stopitemize
\sotpitemize
\stoptext

Dokument prevedes z ukazom "texexec imefajla" (samo uporabljas MikTeX
in ti ne dela, povej, in ti posljem navodila, kako resiti tezavo,
medtem lahko testiras na live.contextgarden.net)

Ce imas poseben razlog za uporabo LaTeX-a in samo LaTeX-a, ti bom
skusala odgovoriti (ne vem odgovora na pamet, bi ga pa nasla).

Mojca

Dodatne informacije o seznamu TeX-list