[ LUGOS ] Postavitev Firewall-a!

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Sre Maj 9 16:13:48 CEST 2001

On Wed, May 09, 2001 at 04:12:29PM +0200, Damijan Rebernak wrote:
> Torej pustim vse nastavitve identi?ne (kot pri IP Masquerade)?
> Ali pa je potrebno mre?ni kartici nastaviti druga?e!
>
> Pa e?e eno vpra?anje: Ni nujno da se kartici "nahajata" na razli?nih
> omre?jih????

Hja, nujno ni, ampak... Kaj pa je tvoja povezava v svet? Ce gre vse,
kar se dogaja v lokalni mrezi tudi na tvojo internet povezavo, potem
je firewall (skoraj) neuporaben.

Nastavitve cesa? IP naslovi na firewallu so lahko enaki, ja, razen,
ce je na drugi strani windows masina (videl sem ze, da se windows
masina ni hotela pogovarjat s svojim gatewayem, ce je bil ta na drugem
localnetu).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist