[ LUGOS ] Postavitev Firewall-a!

Damijan Rebernak damijan.rebernak na uni-mb.si
Sre Maj 9 16:12:29 CEST 2001

Torej pustim vse nastavitve identične (kot pri IP Masquerade)?
Ali pa je potrebno mrežni kartici nastaviti drugače!

Pa eše eno vprašanje: Ni nujno da se kartici "nahajata" na različnih
omrežjih????

lp, Damijan

Pa

Dodatne informacije o seznamu Starilist