[ LUGOS ] cdrom

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Maj 4 08:23:40 CEST 2001

On Thu, May 03, 2001 at 09:53:16PM +0200, Damjan Stritof wrote:

> Pozdrav.
> Ko poskusam mountati cdrom na moji masini (Suse 7, kernel 2.2.16), mi javi:
>
> helios:~ # mount /cdrom
> mount: the kernel does not recognize /dev/hdc as a block device
>        (maybe `insmod driver'?)
>
> Pred kratkim sem vzel cdrom iz masine in jo zagnal brez njega. Prej sem
> lahko mountal brez problema. Ne vem, kje je problem.

Ali si priklopil CDROM na drug IDE kanal oziroma zamenjal master/slave
jumper na CDju?

# dmesg | grep -n cd

pa poglej kam ti je obesilo cdrom..

Poisci nekaj podobnega temu izpisu:

hdc: HITACHI DVD-ROM GD-5000, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdd: CD-W58E, ATAPI CD/DVD-ROM drive

David!
Daddy, why doesn't this magnet pick up this floppy disk?

Dodatne informacije o seznamu Starilist