[ LUGOS ] debian in dselect

Ratko Rudic RatkoR na av-studio.si
Pet Maj 4 01:53:35 CEST 2001

Zdravo,

doma sem pomotoma povozil libc6 z eno starejso verzijo.
Zdej imam en velik problem, ker mi je dpkg oznacil
200Mb paketov za takojsen uninstall (vsaj 50 paketov)
skupaj z nekaterimi pomembnimi za cel sistem (tako
da moram vpisat 'yes, i know what i'm doing'). Pa sej
nocem! Druge izbire pa sploh ni. Kakor da dselect pozana
samo 'da' in 'da'.

Ali se lahko dselectu nekako dopove, da naj jih ne zbrise?
Enkrat sem se prav tako zmotil (roka hitrejsa kot misli...)
in samo 'oznacil' za brisat
eno knjiznico za kde, pa sem potem ugotovil, da se je dselect
odlocil zbrisat tud ostali del kde-ja. In se ga ni dalo
prepricat naj ga pusti na miru.

Ce kdo zna brzdat to zadevo, bi bil hvalezen za nasvet.

ratko

Dodatne informacije o seznamu Starilist