[ LUGOS ] HylaFAX doneq directory

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Tor Maj 22 17:51:38 CEST 2001

Zdravo.

Imam Slackware 7.1, kernel 2.4.3, HylaFAX najnovejso verzijo ter modem
ZyXEL Elite 2864i.

Uporabljam Cypheus for Win32 klient. Zanima me, kako bi Hylafax server
preprical, da bi mi vse faxe, ki bi jih poslal, takoj izbrisalo in jih NE
skopiralo v doneq direktorij, namrec ce ne lahko vsak user vidi vse faxe,
ki so bili poslani in prejeti od kogarkoli. Kar pa je zelo neugodno. Pri
prejemanju faxov to ni problem, ker je to reseno v skripti, ampak pri
posiljanju pa ne vem kako bi to naredil.

Any hints?

Nejc Skoberne
Grajska 5
SI-5220 Tolmin