[ LUGOS ] php

Rudi Benkovič rudib na email.si
Tor Maj 22 17:11:56 CEST 2001

> obstaja pa neka zadeva imenovana Zend compiler (vendar ni zastojn), ki
> izvede nek predprevajalnik za php, da se php koda ne prevaja vsakic... cist
> tocno pa ne vem kako deluje, ker se se nism poglobil v to...

Stvari se rece Zend Cache (in ne Compiler, ki je namenjen temu, da ti naredis
binary packet in ga potem das stranki, da to laufa na webserverju - za
komercialni software). Stane ~$1k.

Obstajajo tudi open source resitve (APC, bware*Cache) ki pa ne opravljajo tega
tako dobro kot Zendova stvarca (ta dejansko pospeedera stuff za min. 100% do clo
600% (vem, sem probu :) - se da dobit eno mesecni preizkus iz zend.com), ampak
je open sourced, pa ce hoce kdo pohekat... ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist