[ LUGOS ] Kako se vam je zdel KyLIX ?

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Čet Mar 22 15:51:15 CET 2001

> Meni je bila LUGOS-ova predstavitev vsec, se najboljsi del je bil ko je
> Rok dobil aplavz, ko je zabil tistega tipa, ki je tezil s vprasanji o
> vecopravilnosti. :)) Moti me edino, da pride na kako tako prireditev tudi
> nekaj tezakov, ki potem hocejo kaj s.... po Linuxu.
Takemu nivoju se mora LUGOS izogibati. Rok se je odzval zelo nizko, ker je
tisti tip zelo provokativno zacel. Je pa res, da je Rok zelo hitro
ugotovil, da je prenizko in peljal debato v drugo smer. Pohvalno.

Andraz, po delovanju v drustvu te sicer zelo cenim, ker imas veliko volje,
vendar prezentator nisi. Lahko pripravis predstavitev, vendar na oder
poslji rajsi nekoga drugega. S tem ti ne mislim stopati na zulj, ampak
samo podati moja opazanja. Kar se tice prezentacije, je bila lepo
pripravljena, enostavna, vendar nekako nisem uspel izvedet cemu je bila
namenjena, malo o LUGOSu malo o Sambi...nisem vedel kaj pricakovati.
	Najprej bi morali predvidet tip publike in na podlagi tega izbrat
predavanje o LUGOSu ali bolj strokovno ali pa kar oboje, ce bi bla
potreba. U glavnem kolikor sem zakljucil, naj bi bilo predavanje
prepricevanje podjetnikov, da Linux lahko komot zamenja Windows streznik.
Hint: Mogoce bi bilo za poskusiti z manj trditvami, vendar tistimi bolj
premisljenimi in globoko zarezanimi.
Naprimer:
Na Linuxu lahko ze samo en program, ki se imenuje Samba zamenja vecji del
Windows streznika.

Se vedno pa sem ponosen na LUGOS, da lahko sploh pripravi tako predavanje.

Rok Krulec

Portoroz, 22.03.2001 @ 15:34

Dodatne informacije o seznamu Starilist