[ LUGOS ] Kako se vam je zdel KyLIX ?

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Čet Mar 22 15:29:58 CET 2001

Hi

> no, moram reci, da itak nisem pricakloval da bom yvedel kaj cesar se nisem
> vedu, konec koncev je to marketinska prireditev...
> Kylix je orodje, ki ima velik potencial, tako za borland kot za linux...

Tocno tako je, upam pa da ga bomo v firmi kaj kmalu tudi nabavili.

> me pa zanima nekaj drugega, kako se je prisotnim dopadel LUGOSov prispevek
> k prireditvi?

Meni je bila LUGOS-ova predstavitev vsec, se najboljsi del je bil ko je
Rok dobil aplavz, ko je zabil tistega tipa, ki je tezil s vprasanji o
vecopravilnosti. :)) Moti me edino, da pride na kako tako prireditev tudi
nekaj tezakov, ki potem hocejo kaj s.... po Linuxu.

> (feedback sva si zaenkrat izmenjala le z rokom, morda bi bilo dobro, da se
> ostali komentirate... vse od vsebine do artikulacije, itd)
> ker se zna zgoditi, da bomo pristavili loncek se pri kaksni podobni
> predstavitvi je dobro da se se malce izpilimo...

Jaz sem bil na predstavitvi z enim sodelavcem, ki programira pac vecinoma
v Delphiju 5 za Winse in se mu je Kylix dopadel, edino pomenajkanje je to
da ni quick reporta.
Edino kaj me je motilo je bil uvod tistega, mislim da je bil Francoz, saj
ga dosti stvari nisem razumel in se to da bi med Q&A lahko tudi podajali
mikrofone okoli, kakor med Lugosovo predstavitvijo.

Ce pa bo se kaka zanimiva prireditev oz. seminar, pa se je bom z veseljem
udelezil tudi drugic.

LP,

Davor Guttierrez

Dodatne informacije o seznamu Starilist