[ LUGOS ] pomoc

Simon Tomazic simon na aborigin.net
Čet Mar 1 14:35:54 CET 2001

Imam dva problema, prvi je:
Pri stranki se morajo vsi maili ki pridejo v firmo shranjevat. Sicer
ideja je za moje pojme hudo butasta vendar tako je. Sedaj se je pa
nekdo spomil da bi ta mailbox spravil na nek PC. Ker je mailbox velik
700MB mi POP3 strežnik javi time out.
Jaz sem razmišlajal da bi mailbox razbil na vec delov po ene 100MB.
Kako?

Drugo vprašanje pa je z preimenovanjem datotek v Linuxu. Uporabniki na
win 9x in win NT kreirajo imena datotek z sumniki, enostavno se jih ne
da nauciti da so zaradi tega sami problemi. Dogaja se tudi da v win95
kreiras datoteko katere ime datoteke vsebije sumnike in jo na win 98
ne morem odpreti. Malo sem opazoval kako se vseskupaj zapisuje na
Linux mašini in prišel do rezultatov da neglede v keri verziji windoz
se šumniki zapišejo takole.
windoze "©ĐČĆŽšđčćž"
Linux   "ćŃŹŹŚçĐź†§"
sedaj bi pa rad preimenoval čšž-je v csz. Kako to narerediti na malo
bol avtomaticni nacin ne ena po eno. Ali kdo ve če kaj takega že
napisanega, kasen renamer ali podobno.
tako da bi nekako napisal pot in program bi preimenoval datoteke ter
izpisal kaj je naredil.

--
LP

 Simon