[ LUGOS ] Vsi napori zastonj

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Mar 1 14:27:09 CET 2001

Na 01 Mar 2001 10:17:49 +0100, je Metod Kozelj zapisal:
> Howdy!
>
> Pred enim letom sem na to listo serviral nekaj malega stevilk o dostopih
> na en srednje obiskan WWW server. Tukaj stevilke (no, morda rahlo druge)
> ponovno objavljam in dodajam letosnje. Torej lahko sluzijo za eno povrsno
> primerjavo stanja danes in pred enim letom.
>
> Leto                          2000            2001            razlika
>
> Skupno stevilo dostopov           2,263.667       2,356.593            +4,11%
> Stevlo dostopov z linuxa       22.783        17.481           -23,27%
>       linux/alpha                 0              74            +\inf

> [...]

Hmm tale tvoja statistika se mi zdi zelo zanimiva, mislite da bi bilo
mozno da tudi kaksna matkurja ali kak res obiskan site naredi taksne
enostavne analize?

drugace pa ena druga analiza morda, ki je tudi relevantna v slo...

http://www.netcraft.com/Survey/Reports/0008/bydomain/si/

August 2000 - Slovenia

Microsoft-IIS 3643 55.42%
Apache 2301 35.01%
Netscape-Enterprise 376 5.72%
Netscape-FastTrack 52 0.79%

 http://www.netcraft.com/Survey/Reports/9906/bydomain/si/
June 1999 - Slovenia

Microsoft-IIS 2233 55.08%
Apache 1254 30.93%
Netscape-Enterprise 243 5.99%
Netscape-FastTrack 50 1.23%

No torej, ce ne drugega smo apacheju povecal trzni delez za 35% vendar
ne na racun MSja.. torej verjetno na racun drugih unixov... torej delez
je verjetno kar konstanten....

hmm :)
LUGOS bi moral ustanoviti svoj Urad za statistiko in analize:)
whatdajathink? :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist