[ LUGOS ] Re: [LUGOS ] Fwd: Predstavitev Kylix -> Marand | kaj naj LUGOS tampredava ?

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Mar 13 18:41:07 CET 2001

	Hojla!

On Mon, 12 Mar 2001, Rok Krulec wrote:
> Jasno. Kokr si lahko jst predstavljam, bo klyx compiler za object pascal.
> Da bi clovek programiral v X okolju si bo definitivno mogu zbrat en GUI
> library aka GNOME, KDE in nevemkajseobstaja.
> Kaj od tega bo po defaultu v Klyxu, ce bo sploh kaj (samo Xlib menda ja ne).
> Ce ne bo nic bi me prav zanimal pogled kaksnega struckota na pravilno
> izbiro libraryev za programiranje v Xsih. A obstaja kaksen lib, ki pol
> dela se kje drugje ? Win32,ostali U*Xi ?

wxWindows naj bi bili portabilni med Winsi in Xi.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist