[ LUGOS ] SB PCI 128

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Mar 13 18:31:53 CET 2001

	Hojla!

On Mon, 12 Mar 2001, Darko Koruga wrote:
> SB PCI 128 uporablja med drugim ac97_codec module in v le-tem je majhen
> bug ki ti lahko povzroci kernel oops, odvisno od mixerja ki ga uporabljas.
> Popravek sem ze poslal in ga je Alan Cox vkljucil v svoje kernel tam nekje
> v 2.4.1-ac10, Linus ga pa se ni dal v main kernel tree.

Zdaj sem malo priletel z leve.
A mi lahko nekdo pove, kaj je to ac97_codec oz. kje se da kaj o tem
prebrati.
Uporabljem še jedro 2.2.17.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist